Alla inlägg under november 2007

Av Casper - 28 november 2007 19:31

Min mamma och pappa är sjuka i influensa. Därför har jag inte så mycket tid att skriva, måste ta hand om dom. Så ni vet. Men jag är vid gott mod att dom ska överleva. Då hörs vi igen. Stay safe. :)

Av Casper - 27 november 2007 09:02

Några dagars ledighet bringar många trängtande fans till att påminna om att jag faktiskt måste skriva ngt för att det ska vara en blogg, det räcker tydligen inte att BARA finnas på bild så att ni kan beskåda min skönhet. ;) Så jag gör ett inlägg senare med lite nya bilder osv, ska bara be mum om hjälp. Hörs snart igen!

Av Casper - 21 november 2007 15:36

Den gula kusinen vill helst bli kallad för Goldengul, guldgul, eller ljusbeige.


Så.


.. han kommer ändå alltid vara min guliga kusin.. ;)



Av Casper - 21 november 2007 12:58

Idag mår jag så mycket bättre. Det är skönt, för jag har en mor som var som en äggsjuk höna här igår. Dom pratar om fredag. Vaccinering. Låter härligt och skoj. Speciellt eftersom vi efter åker iväg på lite rekreation.


Ska sätta in lite nya bilder senare. Im so pretty. Puss!



Av Casper - 20 november 2007 15:02

Det här är Oscar. Världens gulaste och finaste hund. Min kusin. :)

Av Casper - 20 november 2007 14:50

Jag har spytt. Twice. Urk. Nu blir det, på rekommendation av husdoktorn,  vatten+salt+druvsocker.

Av Casper - 20 november 2007 12:47

Dagarna går i sakta mak, långsammare när det bara är en grå sörja utanför. Jag gillade snön ska erkännas. Kall men härlig på något sätt. Jag börjar skjuta i höjden, har låånga ben, nu börjar vi komma in på lite trevligare a.k.a´s som Bambi osv. Det gillar jag. Jag kommer bli så fin. Jag känner det. Växer fort fort, mamma undrar över växtvärk, men än så länge så känner jag inte av det. I slutet av veckan bär det av till veterinären, ska få en sista vaccineringskaramell. Sen börjar livet.



Av Casper - 16 november 2007 13:58

Ikväll middag hos farmor och farfar. Säkert gott som alltid! Ha en skön helg!

Ovido - Quiz & Flashcards