Alla inlägg den 10 december 2007

Av Casper - 10 december 2007 12:49

Mission Impossible. Se på bilderna och glöm. Jag är INTE nöjd. Lyckades iaf bita bort tofsen på luvan, min lilla hämnd.


Mamma vill för säkerhets skull att jag ska tala om att jag inte kom till skada under denna attack av terror. Inte hon heller. Så mycket.




Av Casper - 10 december 2007 12:02

Olika bilder från nutiden.

Mötet med Milko gick bra, som sig bör med en äldre hund. Jag kan bara publicera en bild då dom andra inte lämpar sig för allmänheten. :S

Sen så är det mys med pappas klocka, smakar skumt men gott. Sen stökar jag runt lite, det kan behövas ibland. Munnen full med ull, och allt är gull, som jag brukar säga. :) 

Sen så kommer tomtebilder. Titta inte in under dagen, så ska jag försöka hijacka datorn och radera bevisunderlaget. Om uppdraget misslyckas så håna mig inte.


C

Ovido - Quiz & Flashcards