Alla inlägg den 17 december 2007

Av Casper - 17 december 2007 10:49

Dom var ju på mässan i helgen, jag fick en del fina saker. En härlig fodrad regnrock som tyvärr var för liten, ska bytas. Fina skinnskålar till vatten och mat, en rosa och en svart. En rosa skinnkorg(?) från samma serie, pretty pretty.. Och rosa poopbags. Mamma ville tydligen köpa små skor av något slag, rosa även dom, men far sa bestämt nej. Han tycker tydligen att jag är något av en manlig hund.


Kan någon förklara för antingen mig el dom vad det är för slags kön jag har/är!?


M&P träffade Pia och hennes snygga fina vovtjejer. Jag har idolkort. :) Vi ska åka upp/ner (?) och hälsa på dom vid tillfälle. Dom var såå duktiga när det var utställningsdags, lite nervösa men fina kläder och fina pälsar. Nästa gång så!


Jag var hos min gammelmormor i lördags, och det gick så himla bra. Vi trivs ihop, hon och jag. Hon mest med mig tror jag, jag är en gullegris utan dess like. Hon matar mig med handen och har en fin vovve med stor nos, han har dock en skum smak av polyester. Vi har det fint ihop.


Trevlig tredje advent i efterskott på er!


Ovido - Quiz & Flashcards