Direktlänk till inlägg 5 december 2007

Blandat

Av Casper - 5 december 2007 14:55

Lite blandade bilder.. från olika tillfällen sista tiden.

 
 
julia

julia

5 december 2007 16:27

Hej !
Gud vad du har växt Casper :)
Vad roligt att du träffat en kompis. När du har flyttat in till stan får vi träffas och springa i parkerna och ängarna !.:)
Kommer ni och tittar på Stora Stockholm ?
Elton ska inte ställas då, men jag ska dit och titta.
Hoppas ni är friska nu !/ julia&elton

http://www.freewebs.com/sirelton

 
julia&elton

julia&elton

6 december 2007 21:52

Hej Casper !
Jag har en utmaning till dig och familjen :)
Kolla in min blogg, Julia&Elton

http://www.freewebs.com/sirelton

 
Nixon

Nixon

10 december 2007 11:57

Vad fin du är!

http://nixon.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Casper - 16 juni 2010 11:31


  

Av Casper - 16 juni 2010 11:26

Bloggen byter adress till caspertrump.bloggplatsen.se och snart kommer den att uppdateras om tiden som gått sen sist. ...

Av Casper - 17 maj 2009 18:01

Här var länge sen jag var in och gjorde avtryck. Saker har hänt och tiden har gått. Vi har sålt vår lägenhet och kikar på nytt. Hus eller lägenhet, det återstår att se. Jag har varit på tv och blivit något av en halvkändis, folk hejjar och vill ha au...

Av Casper - 25 februari 2009 11:12

Åh.. inatt har drömmarna gått i kärlekens tecken. Diamantringar, rosenblad och köttbullebröllopstårta. Drömmar om lycka och tillförsikt om framtiden. Men men, kärleken den kommer nog. Har en granntjej som heter Tofflan el nåt liknande, kanske får ...

Av Casper - 24 februari 2009 14:53

Åh vilken fantastisk lycka! Kronprinsessan och hennes gemål har äntligen eklaterat sin förlovning! Hoppas de får leva länge och väl tillsammans. Nu inväntar vi med spänning på ringvisning kl 17.00 och något senare, dvs 2010, på ett bröllop. Mamman oc...

Ovido - Quiz & Flashcards